منوی شب سوختگی کلاسیک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 1 بهمن 1398
بازدید : 203
نویسنده : عماد

هر سال در تاریخ 25 ژانویه ، اسکاتلند در جشن میهنی برادر ملی ، رابرت برنز ، لیوانی را جمع می کند. اگر در یک مهمانی سنتی شرکت می کنید ، انتظار خواندن شعر ، رقص و حتی صدای عجیب و غریب موسیقی پیپت را داشته باشید ، اما اصلی آن برای شادابی یک شام دلچسب است.

اگر قصد سفر به ارتفاعات برای این جشن خاص را دارید ، راهنمای ما در مورد 10 غذای برتر برای خوردن در اسکاتلند را بررسی کنید.
مواد اولیه خود را بخرید

ما یک منوی مشهور اسکاتلندی را برای خدمت به هشت نفر جمع کرده ایم. شیر را به یک ماهی قزل آلا شروع کنید ، اصلی سنتی haggis و یک دسر کرچن میوه ای با کیفیت بالا. بشقابتان را با نپس و خال کوبی مرتب کنید و لذت ببرید!

لیست خرید فوق توسط Whisk تهیه شده است. لطفا لیست خود را قبل از خرید کاملاً بررسی کنید. اگر موارد مشابه در دستور العمل های مختلف ظاهر شوند ، آنها به طور خودکار در لیست شما ترکیب نمی شوند و شما باید این کار را بصورت دستی انجام دهید. لطفاً محصولاتی را که از طریق الگوریتم Whisk انتخاب شده اند ، بررسی کنید ، زیرا ممکن است شما یک مارک متفاوت را از آن لیست شده ترجیح دهید.
1. برنامه Burns Night خود را برنامه ریزی کنید
شروع کننده: ماهی سالاد را با سس عسل هدر سیراب کنید

با پاپ رنگ چیزی را شلاق بزنید ، مانند سالمون سبزی که با سس عسلی هدر رنگ شده است. عسل آروماتیک ، میوه تازه زنگویی و ماهی های ظریف کاملاً با هم جمع می شوند و اگر می خواهید مدت زمان پخت و پز را به حداقل برسانید می توانید جایگزین سالمون دودی شوید. این استارت ظریف کافی است تا اشتهای مهمانان شما را خنثی کند ، اما فضای زیادی را برای وسایل نقلیه و گوسفندان و خال کوبی ها باقی خواهد گذاشت.

 

آن را دوست داشته یا آن را بدبخت ، haggis ظرف در قلب Burns Night است. راهنمای ما برای خرید و پخت و پز هجی های مناسب را دنبال کنید. اگر به اندازه کافی خوش شانس نیستید که در نزدیکی یک قصاب سنتی اسکاتلندی زندگی کنید ، می توانید به صورت آنلاین دست های خود را با کیفیت خوب تهیه کنید. این گیاه را می توان پخته یا آب پز کرد و نسخه های مختلفی نیز وجود دارد ، از گیاهخواری گرفته تا زهره. نسخه پخته شده ما طعم سبک و شیرینی به گوشت می دهد که تجمل خالص است. haggis های خود را با سس کرم ویسکی صاف ابریشمی ما برای یک دوز اضافی از انحطاط سرو کنید.
 
ظرف جانبی: نپس و خال کوبی

دستور غذاهای خال کوبی و خال کوبی ما کاملاً درشت و درشت سیب زمینی ها و همچنین جوشاندن آنها را دارد. برخی دیگر ترجیح می دهند این دو را با هم مخلوط کنند تا یک پوره یکدست تهیه کنند ، که به زیبایی با لباس های خشن و بلغور جو دوسر عمل می کند. بهتر است آن را ساده نگه دارید - فقط چاشنی ها و یک دستگیره خوب کره را اضافه کنید.
ظرف جانبی: تره فرنگی

 

مقداری فضای سبز دلپذیر را با تره فرنگی های ما به بشقاب خود بیفزایید. شما فقط به سه ماده نیاز دارید تا بتوانید این غذای جانبی خوشمزه و قصابی را تهیه کنید. طبخ تره فرنگی به آرامی و به آرامی در آب میوه های خود ، با چند آب میوه آویشن ، طعم لطیف و پیاز مانند آنها را به ارمغان می آورد. ساده ترین دستور العمل ها اغلب بهترین ها هستند ، و ساده تر از این نیست.
 
دسر: خرده ریز تمشک تمشک

شام No Burns Night بدون یک کاسه کرانچا سبک و خامه ای کامل نخواهد بود. ما این سرویس ساده را برای خدمت به جمعیت به روز کرده ایم و آن را به یک جادوی حماسی کرچک تبدیل کرده ایم. این سرویس 10 است ، بنابراین شما باید دو بخش باقیمانده را برای لذت بردن از روز قدرت ، از قدرت پردازنده ها داشته باشید! در این دسر سنتی از خامه ، میوه و جو دوسر ویسکی بیشتر خواسته می شود. تخم مرغ های برشته شده به سبک فلاپی ، لکه دار ، ماسکارپون صاف و تمشک تازه را برای لعاب دادن به شکل سنتی لایه لایه کنید.
2. نوشیدنی خود را انتخاب کنید

با راهنمای ما برای 10 بهترین ویسکی از سراسر جهان و بهترین ویسکی های کاردستی 2019 ، یک درام قابل احترام داشته باشید ، چه در مورد چیزهای رنده شده و دودی و چه از طعم های میوه ای دلپذیر ، چیزی برای شما داریم هر کس.

روحیه مستقیم خیال نمی کنید؟ کیت bartending را خراب کرده و یکی از بهترین دستور العمل های کوکتل ویسکی ما را با هم مخلوط کنید. با پیچ و تاب پرتقال یا یک ویسبال ساده ویسکی با لمس نعناع ، یک پیر و مد پیچیده قدیمی را جیب بزنید.
3. موارد اضافی اضافه شده و ایده های جایگزین منو

 

استارت های جایگزین:

بسیاری از سوپ های طعم دهنده از اسکاتلند سرچشمه می گیرند ، بنابراین اقدامات سوء استفاده را با یک سوپ گاو دودی (که به اسکین کولی نیز معروف است) ، خروس یک لیکی یا آبگوشت جو شروع کنید.

برای سبزیجات ، سوپ های ظریف و ظریف مسخره ما ، که با سوئد و سیب زمینی درست شده اند ، را بطور مسخره امتحان کنید - فقط از تاپ های شکاری یا نسخه های سبزیجات مبادله کنید. این واقعاً Burns Night در یک کاسه است.

شبکه های جایگزین:

اگر نسخه گوشتی برای شما مناسب نیست ، مرغهای گیاهی خوشمزه و گیاهی ما را پر کنید ، که پر از عدس و ادویه جات ترشی جات ، ادویه و چاشنی فراوان است. با یک قاشق غذاخوری از نئوپان و خال کوبی سرو کنید. این مخلوط سوئد و سیب زمینی همراهی اجباری Burns Night با حنجره ها است.

برای داشتن غذای اصلی گوشتی ، آبگوشت را امتحان کنید. ژانویه فصل گرم کنجاله است ، بنابراین این گزینه غنی و آهسته پخته کامل است.

طرف های جایگزین:

اگر می خواهید با کنوانسیون شکوفا کنید ، کیک تزیینی خال های ظریف ما را امتحان کنید ، این یک رستوران سیب زمینی است که در گوه ها سرو می شود. برای سنت گرایان ، دستور تهیه ماکی skirlie را امتحان کنید. بلغور جو دوسر اضافه شده (یا "skirlie") بافتی بی نظیر را فراهم می کند ، و پیاز و جعفری باعث می شوند تا از خنک شدن آن متفاوت نباشند.

دسرهای جایگزین:

Selkirk Bannock ، یک نان میوه ای خوشمزه است که می توان آنرا نان تست کرد و به صورت پودر یا نان و کره آن را پخت و پز کرد ، در حالی که بیسکویت های کبابی سنتی تهیه شده به راحتی تهیه می شود و می توان آن را به عنوان هدیه ای برای خانه به مهمانان هدیه داد.

کاسه خود را با چیزی گرم و میوه ای به شکل کوفته کلوئیدی ما پر کنید. این پودینگ بخارپز سنتی پر از میوه های خشک و مقادیر زیادی زنجبیل ، دارچین و ادویه های زمستانی مورد علاقه ما است. با درام و گارد دلخواه خود یا یک قاشق چایخوری بستنی وانیلی سرو کنید.

از این پیشنهادات منو لذت بردید؟ راهنماهای دیگر ما را برای سرگرمی بررسی کنید ...

مجموعه سرگرم کننده آسان نهایی ما
ایده های ساده انگشت غذایی
10 نکته برتر در مورد مهمانی شام

آیا شما شب برنز را جشن می گیرید؟ دوست دارید خدمات رسانی کنید؟ برای الهام بخشیدن بیشتر ، به مجموعه دستور غذاهای ما نگاهی بیندازید.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








ب روزترین اخبار روز دنیا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس ettefaghieh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com